Wielu Artystów chcących osiągnąć sukces na rynku muzycznym zapomina o najważniejszym czynniku, który może wpłynąć na takowy cel. Mowa tutaj o świadomym marketingu muzycznym, stojącym tuż obok determinacji, praktyki jak i świadomości całego zamysłu. Wymienione elementy są kluczowe do tego, aby Artyści niezależni mieli możliwość pokazania się szerszemu gronu słuchaczy. Budowanie marki Artysty to zazwyczaj długotrwały proces, do którego potrzebni są specjaliści zajmujący się dziedziną marketingu w świecie muzyki. Budowanie takowej marki składa się z wizerunku, pozycjonowania, profilowania, opracowania, świadomości celu i wielu innych kluczowych komponentów.

W serii artykułów stworzonych przez entertainmentART.pl Artyści mają możliwość zagłębienia się w tę dziedzinę muzyki. Z dostępnych niebawem Artykułów dowiedzieć się będzie można między innymi o:

  • świadomości celu i wizerunku,
  • mediach społecznościowych,
  • algorytmie serwisu YouTube,
  • lejku marketingowym,
  • istniejących kontraktach,
  • dystrybucji,
  • wytwórniach muzycznych,
  • koncertach,
  • check listach,
  • ofertach,
  • pozycjonowaniu,
  • rejestracji utworów,
  • oraz przedstawiona zostanie przykładowa analiza profilu Artysty na podstawie polskiego wykonawcy.

Facebook
YouTube
Instagram